5 תשובות
את סתם תצאי הם במילא לא תיכננו להזמין אותך הם לא באמת חברים שלך אם הם ככה מתנהגים זה רק יפגע בך יותר לדעתי
שואל השאלה:
חשבתי על לשלוח מה בווצאפ הבעיה היא שמישהי שלחה לי אחרי שעזבתי את הקבוצה אם הכל טוב ולא רציתי לענות אבל בכל זאת זה לא שיש לי משהו מיוחד לעשות בבית
אנונימית
את יכולה ללכת פשוט אני מפחדת שתפגעי כי אולי הם התעלמו ממך או שבקושי התייחסו אליך כי זה במילא מה שהם התכוונו לעשות כשלא הזמינו אותך
אבל זאת רק דעתי יכול להיות שאני מגזימה ובאמת לא הייתה להם כוונה רעה אבל זה מה שאני חושבת אל תסמכי רק עליי תלכי ותנסי
שואל השאלה:
כן. אבל זה לא שיש לי משהו מיוחד לעשות בבית אני רק עם אח שלי בבית ואחותי וההורים שלי יצאו וגם אין לי חשק להפגש
אנונימית
לא
הם לא שווים את זה והם לא באמת "חברים" כי ככה "חברים" לא מתנהגין
באותו הנושא: