10 תשובות
לצערי כן, בהדרגה נראה התרדרות בגזרת עזה ובערים המעורבות בצל המתרחש בירושלים
שואל השאלה:
האמת כן, נראה שכן אבל אני מקווה שנעבור את זה
האמת כן, נראה שכן אבל אני מקווה שנעבור את זה
אנונימית
מקווה שלא.
אם חס וחלילה כן זה לא יהיה ''שומר חומות'' קוראים למצב הביטחוני ''שובר גלים''
אם חס וחלילה כן זה לא יהיה ''שומר חומות'' קוראים למצב הביטחוני ''שובר גלים''
שואל השאלה:
נכון, אבל כתבו שאם תהייה הסלמה כנראה שניכנס לשומר חומות 2
לכן כתבתי שומר חומות 2
נכון, אבל כתבו שאם תהייה הסלמה כנראה שניכנס לשומר חומות 2
לכן כתבתי שומר חומות 2
אנונימית
לא חושבת
אנונימית
אני לא יודעת ומקווה שלא,אמור להיות טיול נופש, אוף אי אפשר לחיות בשקט אתם,הם לא מוכנים אפילו לחלוק את הר הבית לכמה זמן, מה היה יכול לקרות כבר אם היו רק מנסים לחגוג את הרמדאן שלהם בשקט ולתת לאחרים להיכנס לכמה זמן להר הבית ולהתפלל שם ?מה ?יהיה סוף העולם? מישהו ימות מזה ? האדמה תירעד? המתים יקומו לחיים ויאכלו בני אדם ? מה ? הכול בגלל שבחג שלהם הקיצונים משתגעים נפשית דתית שם לפני הצום עצמו בשבועות האלה ומתפרעים,הם לא יכולים לצום כמו בני אדם ולעשות דברים מועילים פה באמת, שנוצרים חגגו את החג מולד וחגים נוצריים אחרים הכול היה בסדר, אבל שקיצונים באסלם חוגגים את הצום שלהם ברמדאן הכול נהיה פה לסרט אימה שוב ומתח גם ,נו באמת אנשים, תנו לטייל בפסח בשקט , גם ככה קשה לרוב פה בלי חמץ ולחם,ולא להזכיר שהם התחילו להתחרפן סופית רק בגלל כמה ביקורים בהר הבית שלהם, שיבקרו בהר הבית שלהם, מה יקרה? יפוצצו אותו? יתלו שם תמונות של רבנים? יהרסו להם את הר הבית ?מה ?לנוצרים לא אכפת בכלל שיבקרו בכנסיות שלהם פה וגם בחול, כל עוד לא נהרוס את זה, אפשר להיכנס ולהסתכל , וזהו, גם לא אכפת להם שנבקר במקומות שלהם ונראה את ההיסטוריה של הדת שלהם פה, אבל לקיצונים באסלם זה "מפריע ", אנשים רק הלכו לקבר יוסף, אז להם מפריע שכמה יהודים חסידים עשו תפילה קטנה ומסכנה , אנשים הלכו להר הבית ולתפילות והסתכלות לרגע , להם זה מפריע פתאום , ואז יש מתיחות, מה מפריע להם??? להם יש את הר הבית לכל החיים שלהם וכל הזמן, אנו אפילו לא יכולים להיכנס לשם מחשש שיפריע או חוקים או דתית אפילו , הם כן יכולים, הם ממש כמו הבעל הקנאי הזה ואובסיסי הזה שכל הזמן מקנא בצורה מסוכנת ומחבל למישהו בקשר רק בגללו שהוא רוצה שמישהי שתהיה רק שלו באמת, כאלה רכושניים בצורה מגוזמת באמת,מה הם לא שמעו על לחלוק ???תנו לאנשים לחיות בשקט ולהתמודד עם הקשיים במציאות פה, גם ככה לא קל פה לחיות ולהיות פה, אנשים מנסים להתמודד עם כל בעיות החיים בקושי וזה לא פשוט ,אנשים פשוט לא יודעים להתנהג כמו בני אדם פה , רק נכנסים להם להר הבית, ישר משתגעים ועושים צרות, מה הם ילדים קטינים שלא יכולים לחלוק את הצעצועים שלהם לילדים אחרים ?? אז שיכנסו להר הבית שלהם ומה יקרה , האדמה תרעד, יבואו זומובים ? יהיה צונאמי ? מה ? בשביל מה לעשות סיפור גדול מזה שהולכים לבקר את הר הבית ? שיתנו להיכנס לשם ולראות ולהתפעל וגם קצת להתפלל וזהו, לא יקרה שום דבר באמת אם רק יוותרו קצת על הקטע הזה, זה לא שאנשים שם הולכים להרוס להם את הר הבית ולרסס שם משהו בספריי או אפילו להשחית להם את המקום הקדוש שלהם ולטמא אותו כמו שעשו לנו בבית המקדש אז, כולה רק להיכנס ולהתפלל שם. יש להם את המקום הזה כל הזמן בחיים שלהם, אנו אפילו לא יכולים להיכנס לשם , ולנו רק מותר להיכנס לשם רק באישור מיוחד ובתנאים מיוחדים , להם יש את זה כל הזמן. איפה הקראמה שצריך אותה פה?
שואל השאלה:
אני הייתי רוצה להגיד לך משהו על המשפט שאמרת..
"מה הם לא שמעו על לחלוק?"
אז זהו, שאי אפשר לחלוק, אנחנו רוצים את הר הבית בחזרה אלינו.
הר הבית שלנו. והם חושבים שהוא שייך להם, ולכן הם לא רוצים שניכנס ו"נחלוק" כמו שאמרת.
אגב, המקום הזה לא יהיה שלהם לתמיד, הוא יחזור אלינו בעזרת ה' !!!!!!
את צודקת שהמציאות פה קשה, אבל אם כל הכבוד, הר הבית ממש לא שלהם.
זה מה שרציתי להוסיף על מה שאמרת.
אני הייתי רוצה להגיד לך משהו על המשפט שאמרת..
"מה הם לא שמעו על לחלוק?"
אז זהו, שאי אפשר לחלוק, אנחנו רוצים את הר הבית בחזרה אלינו.
הר הבית שלנו. והם חושבים שהוא שייך להם, ולכן הם לא רוצים שניכנס ו"נחלוק" כמו שאמרת.
אגב, המקום הזה לא יהיה שלהם לתמיד, הוא יחזור אלינו בעזרת ה' !!!!!!
את צודקת שהמציאות פה קשה, אבל אם כל הכבוד, הר הבית ממש לא שלהם.
זה מה שרציתי להוסיף על מה שאמרת.
אנונימית
טוב בסדר
ממש מקווה שלא
לצערי אני חושבת שכן, הלוואי וזה לא היה ככה.
באותו הנושא: