10 תשובות
כן , אם את רוצה.
כן מה כבר יקרה
כן אחות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לצאת סטוקרית
אני לא רוצה לצאת סטוקרית
אנונימית
תעקבי
שואל השאלה:
שלחתי תתגאו בי
שלחתי תתגאו בי
אנונימית
גאה בך
שואל השאלה:
תודה רבה אני אוהבת אתכם שיהיה לכם לילה מהמם
תודה רבה אני אוהבת אתכם שיהיה לכם לילה מהמם
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אישר ושלח בחזרה די ביי
הוא אישר ושלח בחזרה די ביי
אנונימית
שמחה בשבילךך!!!
באותו הנושא: