9 תשובות
לא, הוא כן מפחית תאבון אבל זה לא גורם להפרעות כאלה ואחרות
כן
כן. אני על ריטלין ואני בקושי אוכלת
חחח, זה לא חבל שאנשים אומרים פה סתם
זה כן מפחית תיאבון אבל הפרעות אכילה זה לא בגלל שאין תאבון או משהו.
זה כן מפחית תיאבון אבל הפרעות אכילה זה לא בגלל שאין תאבון או משהו.
כן מניסיון
זה יכול לגרום לשינויים ברעב אבל הפרעות אכילה זה משהו אחר לגמרי ולא קשור לריטלין
אנונימית
זה יכול לזרז הפרעות אכילה אבל סתם החוסר תיאבון שזה גורם לא אומר שיש הפרעת אכילה
באותו הנושא: