19 תשובות
אולי בקטנה אבל לא ממש
לא
כן, אבל השינוי לא נגרם עקב סטיפס.
אני בוגרת יותר, חכמה יותר ולוקחת דברים ביותר פרופורציה
אני בוגרת יותר, חכמה יותר ולוקחת דברים ביותר פרופורציה
בהתחלה לא הייתי משתפת אנשים.
אנונימית
לא
מן הסתם, זה היה לפני שנה וכל הזמן משתנים
אנונימית
ברור שהייתי שונה, אבל סטיפס לא היה הגורם לשינוי
כן חבל שבאתי לפה אוף למה אלוהים
כן, בעיקר שהפסקתי להיכנס להתקפי חרדה מכל דבר קטן + הפכתי לחסרת אחריות.
כן, אבל לא סטיפס גרם לשינוי אלא האנשים שהכרתי בו
אנונימית
כן אבל השתנתי לא קשור לסטיפס
כן בקטנה
לא.
לא
המון דברים
לא
לא
באותו הנושא: