10 תשובות
נכון
שואל השאלה:
^^^^וגם לפי מה שראיתי בטיקטוק מה שהולך שם זה באמת נראה שהיא האשמה
אנונימית
אמבר זאת אישתו והיא האשימה אותו בהעללות פיזית ומינית אבל מאמינים שהוא לא עשה אתזה ושזאת בעצם הייתה היא כי ראו הרבה פעמים פציעות על הפנים והידיים שלו ופעם הוא כתב help על היד
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
הוא במשפט בגלל שאשתו מאשימה אותו בהתעללות כלפיה. ואנשים תרגיעו אין לכם מושג מי צודק בטח שלא על פי סרטונים בטיקטוק. אל תגידו דברים אם אין לכם שמץ.
^ יש הוכחות ויש עדים.
הסרטונים בטיקטוק אלה סרטונים מתוך המשפט שלהם אפשר לראות אותו גם בלי הטיקטוק.
הוא לא מואשם בהתעללות במשפט הזה הוא תובע אותה בגלל מאמר שהיא העלתה ושהיא לכלכה לו את השם
שואל השאלה:
והאמבר הזאת היא גרושתו?
אנונימית
אני לא בקיאה בסיפור אבל זה איזה משהו עם אלימות כלפיו בזוגיות
גרושתו מאשימה אותו בהתעללות, הוא מאשים אותה - המשפט התקיים ממש לפני כמה ימים. נקווה שהוא ינצח, כי זה ברור שהיא אשמה פה