7 תשובות
כמה זמן את מתאמנת על מתח?

בכל מקרה הדרך שעזרה לי היא פשוט לרדת לאט
את עולה בקפיצה או עם כיסא מעל המתח ומנסה להישאר כמה שיותר באותה תנוחה,כשאת מרגישה שכבר אין לך כוח תרדי אבל באישיות
בהצלחה
תשתמשי בגומיה להגיע עם הסנטר מעל המתח, ואז בלי הגומיה תרדי הכי לאט שאת יכולה, תנוחי קצת תעשי את זה עוד פעם, ככה אני עשיתי זה מחזק ותוך כמה זמן תצליחי לעשות מתח
נסי בהדרגה לעבור לגומיות פחות עבות
או לנסות בגרביטון וכל פעם להוריד במשקל
אם התחלת לפני כמה ימים טבעי שעדיין לא תצליחי,בכל מקרה בנוסף לטיפים שנתנו לך תקחי את עצמך לקצה,תעשי כמה שיותר מתח וכשאת מרגישה שאת ממש לא יכולה תנסי רק עוד אחד מעבר
אנונימי
בהצלחה
שואל השאלה:
לפני כמה ימים רק התחלתי
אנונימית
תנסי לעלות את מס' החזרות וההתנגדות עד שתצליחי