16 תשובות
כן
בכל מקרה את יכולה לחכות עד הבוקר ולראות אם ההפרשות מתחזקות ואם יש דם.
אבל שתדעי שזה תמיד ככה. גם כשאני יודעת שאני אמורה לקבל ויש לי כתם חום על התחתונית, אני עדיין לא בטוחה שזה מחזור למרות שאני יודעת שזה כן.
מזל טוב
כןן מזל טובב כנראה שתקבלי עוד כמה ימים שימי תחתוניות
כן,מזל טוב יפה אחת
כןן מזלט :))
אנונימית
כןן
מזל טוב :)
אני פשוט בפעם הראשונה ראיתי דם והיו לי המון כאבי בטן והבנתי שזה מחזור
מזל טוב
את יכולה להביא ילדים באופן רישמי
אני לא יודעת להגיד לך ממש.. המחזור הראשון שלי היה בצבע אדום/ורוד בהיר כזה, אבל זה היה ממש כתם פשוט ממש בהיר. עם הזמן זה נהיה לי כהה
כן ..
מזל טוב!!
חח לי קמתי כולי דם.. לא נעים(;
שואל השאלה:
תודההיההיההיהיה אני שרופה עליכן אתן נחמדות בטירוף
עזרתן לי מאוד :)
אנונימית
בכיף ומזל טוב!
אגב אם כואב לך קחי כדור, אל תחכי שהכאב יחמיר.
אני יוצאת מנקודת הנחה שאת שומרת כשרות בפסח, אז שתדעי שאדוויל לא כשר (אקמול כן).
לקחתי אדוויל השבוע וכשגילתי שזה חמץ התבאסתי רצח.
ותקני תחתוני מחזור, זה עולם אחר
שואל השאלה:
איזה מלכה את תודה
כרגע אין לי כאבי בטן אבל אני אשתמש בעצה שלך אם יהיה לי :)
אנונימית
כן מזל טוב!!
אבל בכל מקרה עדיף שתחכי כדי להיות בטוחה ושימי תחתוניות
מזלטט
חד משמעית כן ואם עוד לא זה עוד כמה ימים והיה לך מחזור תכיני את עצמך לזה לאב יו סיס בהצלחה
שואל השאלה:
אתן מהממות וכן קיבלתי ויש לי די הרבה דם אבל אני אתרגל בסוף ):)
אנונימית