4 תשובות
^^ עצוב שלעוטף יש להם אומץ
מקווה שלא גם אני משם
לא לא אני לא חושב שיש להם את האומץ להרחיב את הירי עד לאזור המרכז הלילה
לא נראלי
באותו הנושא: