11 תשובות
מקווה שלא
לא ידוע
אני באופן אישי לא חושב שזה יתפתח למבצע כמו שומר חומות אבל הכל תלוי באופי התגובה הצפויה של צהל הלילה
לא יקראו לזה שומר חומות 2
ואנונמי אני לא חושבת שזה קשור לתגובה של צהל, צהל לא תוקף אותם קשה ולא תוקף סתם רק כשהם מתחילים לתקוף הם לא ישבו בשקט על כל הרקטות והאיומים שלהם והם לא פוגעים בהם קשות הם הורסים לה בדרך כלל מקומות שיגור, מקומות לייצור רקטות וכדומה
תאמיני לי שזה קשור. ואת חושבת שזה שפגענו להם במחסן רקטות ובמקום לייצור רקטות זה לא כואב להם? אם זה לא היה כואב להם כנראה שלא היה נשמע צבע אדום ישר אחרי התקיפה
זה לא כשהם שולחים רקטות הם מודעים מראש שיעשו להם משהו חזרה בתכלס זה אחריות שלהם וזה תכלס קורה בגללם מה שעושים להם.
הם עושים את זה כים הם בודקים איתנו גבולות. הרבה פעמים קרה שהם שלחו ושלחו וצהל החזיר בקטנה ואז עשו להם משהו שפגע בהם קשות והם ביקשו הפסקת אש.
הם לא בהכרח יודעים שנתקוף קרו המון מקרים שחמאס ירה רקטות וצהל החליט להכיל את הירי ולא להגיב
כן הם לוקחים בחשבון שיכול לקרות משהו
באותו הנושא: