7 תשובות
נעע
זה בסדר
הייתי עושה אותו דבר
במיוחד שהם אמרו שהם יטפלו בזה
הייתי עושה אותו דבר
במיוחד שהם אמרו שהם יטפלו בזה
זה ממש סבבה וזה עוד אחרי שהם הבטיחו שיסדרו
זה ממש אחלה
זה בסדר
שטויות
אם יש מספיק עובדים הכל טוב
אם יש מספיק עובדים הכל טוב
שואל השאלה:
זה כל הקטע, שאין. בגלל זה הם דוחפים אותי שמה כלכך הרבה שעות ולא חושבים בכלל להביא עוד קופאים ואין לי כבר כוח לזה
זה כל הקטע, שאין. בגלל זה הם דוחפים אותי שמה כלכך הרבה שעות ולא חושבים בכלל להביא עוד קופאים ואין לי כבר כוח לזה
אנונימי