7 תשובות
אשדוד חוטפים הרבה אש כשיש מתיחות
^^^^^לפעמים שולחים לאשדוד גם כשאין מבצע^
כבר לא קרה הרבה שנים ככה אבל היו מקרים.
אשדוד לא קרובה לעזה אבל מבחינת טילים כן הם אתמול איימו להרחיב את טווח הירי לאשקלון ואשדוד במידה וצהל ימשיך לתקוף בעזה
יחסית אבל לא יותר מידי, 40 קמ.
40 ק"מ מרחק... זה לא כזה קרוב אבל מבחינת טילים היום זה דרגה 3 מתוך 5
אז חצי כזה
אנונימית
מבחינת טילים ברור הם תמיד מותקפים כי זה הכי קרוב אליהם.
מבחינת מרחק,רחוקים.