5 תשובות
עני בן 30 פלוס
נחון שאני מסמח אותך?
למה להתחתן בכלל מי צריך את זה
אנונימית
אין טבע תחלס צודק כאילו 27 זה מאוחר אצל הדתיים לפחות זה לא כזה ומכיר מלא שהם בני 23+ והם כאילו לחוצים לחתונה אבל לפני זה הן כמובן רצו אבל כאילו זה לא דבר רע שבגיל 23/24 אתה לא התחתנת
שטויות
באותו הנושא: