19 תשובות
פעם אחת לא יהרוג אותך
אנונימי
אוי
כל הכבוד לך שאת שומרת באמת זה בטח ממש קשה!
תחשבי על זה שעוד מעט ואת תוכלי לאכול הכל שוב
אוי חארות
קבלי *עידוד*
נצנצים נצנצים
וואי באמת שכל הכבוד לך שאת ככה שומרת אפילו שכל המשפחה שלך לא שומרת זה בטח ממש קשה
בהצלחהה
יש לך עוד המון דברים שאת יכולה לאכול תאכלי מצה מטוגנת אורז שניצל למה רק תפוחי אדמה?
יש לך שכר עצום ואת לא מבינה כמה הערכה והערצה ישלי אלייך!!
את מסגלת לעצמך יכולות איפוק שבעתיד וגם עכשיו ממש יעזרו לך בחיים!!!

את יכולה לאכול גם סלט, אורז וכזה.. חא אמור להיות בעיה בזה בפסח(:
אנונימית
תמיד תזכרי שלך יהיה את כל הברכות הטובות והם יחיו את חייהם כרגיל
שמעי קחי תפוח אדמה תחתכי אותו (לא הכל) לרצועות כאלה אבל לא עד הסוף.
שימי בפנים מוצרלה, פרמזן, אפילו גבינת עמק, פטרוזיליה, תבלינים שאת אוהבת, אפילו אם את רוצה תוסיפי תירס ופטריות ותשימי בתנור. זה יוצא נדיר!!!
יש מלא מאכלים כשלפ נדירים.
אנונימית
תאכלי את מה שיש שם, במיוחד שזה אוכל שאת אוהבת.. חיים פעם אחת
שואל השאלה:
תודה על התשובות :)
ולמי שאמר לי לאכול: אני יודעת שחיים רק פעם אחת, אבל פסח יש גם רק פעם בשנה. אני מאמינה, לכן אני שומרת. פסח עוד רגע נגמר, אין סיבה להפסיק לשמור ..
אנונימית
וואו באמת כל הכבוד לך
ה' ישלם לך שכר עצום על כל שנייה שאת סובלת
אנונימי
כל הכבוד לך שאת שומרת בזמן שהמשפחה שלך לא שומרת, זה בטח לא קל
בהצלחה!
קצת מגעיל שהם לא הכינו לך גם אוכל ... חוץ מאופציה אחת.
זה ממש כיאילו יהיה טבעוני בשולחן או חולה צליאק וכל האוכל שמגישים לא יהיה מתאים בשבילו.
הייתי מעירה את תשומת ליבי לאמא שלי על זה. (אם הארוחה אצלכם כמובן )
אם זה אצל משפחה... אז אולי פשוט לפעם הבאה להדגיש להם.... שזה בכל זאת פסח ואת שומרת.
אנונימית
את מלכה את פשוט ענקית את לא מבינה כמה השכר שלך את לא מבינה זה נסיון קשה רצח יש לך פה תעברי אותו תראי שכר וואי כמה
כל דבר שאת צריכה דברי איתי בכיף אני עוזר
ייאאוו את ממש גיבורה כל הכבוד לך אני מעריך אותךך נוראא על האומץץ תמשיכי ככה. יכולה לפרוק בפרטי תמיד אם קשה לך.
כל הכבוד!
שואל השאלה:
לשמור ולהאמין גורמים לי להרגשה טובה.
גם אם אתם לא מאמינים,
למה שלא תראו את זה כמבחן עצמי?
לבדוק את יכולת האיפוק שלכם. ^^
אנונימית
מצדיעה לך למרות שאני לא בקטע של הדברים האלה חח
גם אני ככה הכל טוב אף אחד מהמשפחה שלי לא שומר ורק אני
יום יומיים והכל נגמר כל הכבוד שאת שומרת !!