3 תשובות
אני לפעמים משאירה אותו קצת לח ולפעמים מייבשת לגמרי.
כמובן שאם זה לפני שאני הולכת לישון אז אני מייבשת ממש טוב
לגמרי
טיפה לח לא יותר מידי