3 תשובות
אני לפעמים משאירה אותו קצת לח ולפעמים מייבשת לגמרי.
כמובן שאם זה לפני שאני הולכת לישון אז אני מייבשת ממש טוב
כמובן שאם זה לפני שאני הולכת לישון אז אני מייבשת ממש טוב
לגמרי
טיפה לח לא יותר מידי
באותו הנושא: