9 תשובות
אם את מרגישה שאת יכולה לסמוך עליו אז לכי על זה
דיברתם בווטסאפ? יש לך תמונה שלו? דיברתם בשיחות וידאו?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו לא כל כך דיברנו אבל אני רוצה לדבר
כאילו לא כל כך דיברנו אבל אני רוצה לדבר
אנונימית
אז אל תיפגשי איתו , לא כדאי לדעתי
תעברו לווטסאפ ומתי שתדברי איתו בוידאו תוכלי להיות רגוע ולהציע לו להיפגש
שואל השאלה:
ואם נדבר בווצאפ,אז יש סיכוי? כאילו טוב להציע להיפגש?
ואם נדבר בווצאפ,אז יש סיכוי? כאילו טוב להציע להיפגש?
אנונימית
שואל השאלה:
בקטע חברי
בקטע חברי
אנונימית
תדברו בוידאו רק בשביל שתיראי שזה ילד ושהכל טוב ואז בטח שיש סיכוי למה לא
באותו הנושא: