4 תשובות
לא קיבלת הודעה/שיחה מהשליח?
בעיקרון תמיד מתקשרים לפניי
שואל השאלה:
אה וואי כן אני אבדוק
אה וואי כן אני אבדוק
תמיד הם שולחים הודעה לפני כדי לוודא ושואלים אם איזה נק איסוף את רוצה (נותנים כמה אופציות שקרובות אליך)
באותו הנושא: