11 תשובות
אני נשארת, לא רוצה לסכן את סבא שלי והסבתות שלי.
אשאר
יש מקומות שכן ומקומות שלא
כאילו שיעורים מסויימים
נשארת
אוריד
דיי נמאס
לא יודעת עדיין אבל אם ההורים שלי לא יהיו נגד אני אהיה בלי כי זה עושה לי מלא בעיות בעור
אבל אם הם יגידו שזה מסוכן מידי אני אשאר עם
בכל זאת זה מציל אותי בימים שאני נראה בהם רע
אנונימית
נשארת