9 תשובות
כן הייתי במצב הזה
כן.. אל תעשי את הטעות הזאת
יחמירו איתך
יחמירו איתך
כן
^^^^^כן
שואל השאלה:
אפשר שנדבר בפרטי ?
אפשר שנדבר בפרטי ?
אנונימי
הבנתי, ממליץ לך לחשוב מה אתה רוצה לעשות- בלי דעות של קבסית אבל לא להמשיך להבריז- כי זה יחמיר.
כן ואני מבינה אותך אגב
מה המסגרות החלופיות שהוצעו?
שואל השאלה:
^בית ספר אתגרי
אורט בית הערבה
קידום נוער (פרויקט הילה)
^בית ספר אתגרי
אורט בית הערבה
קידום נוער (פרויקט הילה)
אנונימי
באותו הנושא: