4 תשובות
כול זה בגלל שלא מנקדים אמורים לכתוב כל
כול זה כאילו כל עם ו' אבל זה לא נכון כי יש לזה רק צורה אחת עם חולם חסר שזה כל.
מי שרושם כול כנראה לא יודע.
אין הבדל כל זה כתיב חסר וכול זה כתיב מלא בדרך כלל מקובל לכתוב "כל"
אותו דבר, אין הבדל.
כתיב מלא וחסר, כמו כתה וכיתה.