22 תשובות
כן
לא כי ככה הערך של הפרחים ירד
לא רואה סיבה שלא, אם יותר מ5 אנשים עזרו לך בצורה שראויה להערכה אז זה יכול להיות מאוד נחמד.
לפעמים יש גם מקרים שמישהו מאוד משקיע בתשובה שלו ועד שהוא שולח את התשובה,הרבה אנשים עונים ואז זה יכול אפילו לגרום לתחושת פספוס וביאוס על כך שאתה כביכול "לא מתוגמל".
עוד יתרון הוא שאנשים יותר ישקיעו בתשובות שלהם ולא ימהרו לענות רק כדיי להיות מהראשונים כדיי לקבל פרח.
כך כלל התשובות יהיו יותר איכותיות ומועילות.
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה מאריך
כן כי אני אוהבת לתת לאנשים כבוד והערכה
אנונימית
"אתם לא רואים אותי" ההפך הוא הנכון.
דווקא כשיש הגבלה של חמישה פרחים כמו במצב הנוכחי אנשים ממהרים לענות על מנת להיות מאלו שמקבלים פרח.
במצב שלא תהיה הגבלה/הגבלה רחבה יותר,כך גם ישקיעו יותר בתשובה.
בשמחה^^^
תמיד שמח לעזור
שואל השאלה:
^אני כלכך מסכים איתך
אפרוחיקית מעריך את תשובתך אך לא מסכים איתה כלל וכלל
עדיף שהפרחים ירדו מהערך שלהם והתשובות יהיו יותר איכותיות, כולם חרדים על הערך של הפרחים אבל על הערך של התשובות פה אף אחד לא חרד, הרי הפרחים פה הורסים את המהות של האתר בכך שמשתמשים ממהרים לענות ולהיות מחמשת הראשונים שעונים ובכך עונים תשובות קצרות שלא מספקות את שואל השאלה רק בשביל הסיכוי שאולי יקבלו פרח, אז מה שווה אם כן שלפרחים יהיה ערך בעוד שהתשובות פה מרוחות. צריך או לבטל לגמרי את הפרחים או להוריד את ההגבלה של חלוקת הפרחים או שיהיה ניתן לחלק פרח רק לאחר זמן מסויים מאז שהשאלה או התשובה נשלחו כי כמו שזה עכשיו זה פשוט לא לעניין.
אנונימי
אפרוחיקית לא ממש הבנתי מה כתבת בתשובתך הקודמת שיצדיק את זה שיש הגבלה לפרחים. יהיה יותר קל להשיג פרחים, זה עדיף מאשר יהיה יותר קשה להשיג ולא יהיו תשובות איכותיות. עונים על שאלות קלות יותר בין כה וכה, אבל כאשר יורידו את ההגבלה לפחות נגדיל בכך את הסיכויים שיהיו תשובות איכותיות.
אנונימי
אפרוחיקית אולי אני לא יכול לדעת אבל גם במצב הנוכחי לא יותר טוב כי במקרה של הגבלה מספימים עוד ועוד שאלות ובמקרה של חוסר בהגבלה מספימים בכמות התשובות, במקרה הזה לא נפסיד בכל מקרה, מה שנרוויח מזה שיש סיכוי שנקבל תשובות איכותיות יותר מכיון שאלה שאוהבים להשקיע בתשובות אך רוצים גם תמורה לכך יענו לשאלה גם אחרי שהספימו אותה בתשובות לא איכותיות כי נוצר לפעמים מצב שהם מדלגים על שאלות כאלו כדי למצוא שאלות שעדיין לא קיבלו את כל הפרחים כדי שהם לא יצאו ללא תמורה, ואז השאלה לא זוכה לקבל את המענה שמגיע לה, ובכך שלא תהיה הגבלה, הם יוכלו לענות לאותן השאלות גם אחרי שהספימו אותן, וכך לפחות יש סיכוי שנרוויח ששאלות כאלו לא יישארו ללא מענה, או לפחות נגדיל בכך את הסיכוי למענה איכותי. נכון, אני לא יכול לדעת את זה בוודאות אבל הסיכוי בהחלט יגדל. בכל מקרה המצב ככה לא יכול להישאר.
ודרך אגב בפתרון של החלוקת פרחים רק לאחר זמן עדיין יכולה להיות בעיה מכיון שאלה שלא רוצים לפגוע בתשובות הראשונות עדיין ירגישו מחוייבות לתת להם פרח, כך שבכל מקרה ייווצר מצב שהתשובות האיכותיות אלה שהגיעו באיחור לא יקבלו פרח.
אנונימי
לא צריך
יש רק שתי בעיות שעולות לי כרגע בראש אם אנחנו מדברים על להוריד את ההגבלה של חלוקת הפרחים בשאלה. בעיה אחת זה שהערך של הפרחים יירד. בעיה שניה זה שיספימו בתשובות, שזה אומר שיענו לשאלה אחת מלא משתמשים כדי לקבל פרח.
עם הבעיה הראשונה אני חושב שאפשר להסתדר כי אמנם הערך של הפרחים יירד אך התשובות יהיו יותר איכותית כלומר הסיכוי לתשובות איכותיות יגדל.
עם הבעיה השניה זה אולי קצת יותר בעייתי היות ויספימו שאלה אחת עם המון תשובות כדי לקבל פרח, אך השאלה היא אם עדיף בגלל זה להגביל את הפרחים ולקבל תשובות מרוחות או שעדיף להסתכן בהספמה של תשובות ובכך להגדיל את הסיכוי לקבל גם תשובות איכותיות. אני חושב שאנחנו יותר מדי מפחדים מהספמה של תשובות, הרי בסך הכל הסיכון פה הוא שנקבל מלא תשובות בשאלה אחת וגם זה לא בטוח, אז את לא חושבת שעדיף לקחת את הסיכון הזה?

ומדוע הדיון הזה מרגיש לך מיותר? לי דווקא מרגיש שלשתף אחד עם השני מה חושבים זה דווקא דבר נחמד, במיוחד אם יוסקו מסקנות, אבל מרגיש לי את האמת שאת לא ממש נותנת סיבות משכנעות לטענה שצריך להשאיר את ההגבלה, אולי את לא מספיק מודעת לאיכות הגרועה של התשובות פה או שזה לא מספיק מפריע לך ולכן זאת גם הסיבה שמבחינתך הדיון הזה מרגיש לך מיותר
אנונימי
לא, זה יאבד את הערך שלהם.
יש לך הצעות את מי אפשר לשאול? את מכירה משתמשים כאלה שאפשר לשאול אותם?
אנונימי
אם כך אצטרך למצוא בעצמי
אנונימי
שואל השאלה:
למה שהיא תסגר?
אם אני אמצא משתמש ותיק שהוא עדיין פעיל ועד אז השאלה לא תינעל אשתדל לעדכן ואני מאמין שאת תבואי עם תשובה לפניי כי גם לך זה חשוב לדעת
אנונימי
לא.
בהתחלה את כותבת שלא נראה לך שזה רעיון טוב... בהמשך את כותבת שאולי זה רעיון טוב... אז לא הבנתי מה את מנסה לומר שזה טוב או לא?
ברור שכל פתרון יהווה בסופו של דבר בעיה, השאלה היא מה עדיף על מה ואיפה יהיו פחות בעיות
וזה שפעם לא היתה הגבלה על חלוקת פרחים זה ידוע וזה עדיין לא אומר שזה לא היה טוב, יכול להיות שלא ידעו את ההשלכות לכך או שלא באמת אכפת להם מההשלכות כי בכל מקרה האתר הזה לא מתנהל כמו שצריך ואנשים פעמים רבות עונים בשביל פרח ועונים חצי תשובה במקרה הטוב... והיו עוד דברים בעבר שאין לי מושג למה הורידו אותם כי גם אם זה לא היה הכי שימושי, זה עדיין לא מפריע עד כדי כך שצריך להוריד את זה אבל זה כבר נושא אחר
בכל מקרה, כשאת כותבת שלא נראה לך שהספמה של תשובות עדיפה על הספמה של שאלות תסבירי את עמדתך כי אני לא רואה סיבה הגיונית למה הספמה של שאלות עדיפה מהספמה של תשובות, ההפך הוא הנכון כי פה מרוויחים גם שיהיה יותר סיכוי לקבל תשובות איכותיות מאשר כיום שהסיכוי הזה פוחת מהסיבה שכתבתי בתשובתי הקודמת
אנונימי
לדעתי צריך לברר אצל משתמשים ותיקים איך המצב היה כשלא היתה הגבלה לפרחים ולפי זה נדע אם באמת הספימו אז בתשובות ועשו יותר עבודה לנאמנים או שלא.
באופן עקרוני אפשר כרגע לומר לפי מה שראיתי בתשובות עד כה של נאמנים שהם גם משתמשים ותיקים זה שהסיבה להגבלת הפרחים זה בשביל שיעבדו קשה יותר כדי להשיג פרחים וכדי שתהיה הערכה וחשיבות רבה יותר לפרחים, אבל לא ראיתי שהם ציינו את הבעיה שתהיה הספמה של תשובות ושיהיה יותר עבודה לנאמנים, אז כנראה שזאת לא אמורה להיות הבעיה ואם כן אז אני לא רואה סיבה להשאיר את ההגבלה, אם כי יכול להיות שהם יטענו שבכל זאת לא נקבל תשובות איכותיות יותר. בכל מקרה צריך לדעתי עדיין לשאול משתמשים ותיקים לגבי איך היו נראות התשובות פעם כשלא היתה הגבלה לפרחים, וכך נוכל לקבל יותר מידע ולהבין מדוע באמת יש הגבלה.
אנונימי