13 תשובות
מה האופציות ?
שואל השאלה:
וכאילו בלי קשר לעתיד מה אם אני יבחר משהו שבסוף לא יעזור לי בכלל?
אנונימית
לבדוק מה הכי פחות מעניין אותך ולפסול עד שתישארי עם כמה שאת יותר אוהבת
שואל השאלה:
כל מקצועות המדעים
אנונימית
מה שהכי מעניין אותך
מה שמעניין אותך. עדיף להנות 3 שנים מאשר לסבול 3 שנים.
העזרה היחידה בעתיד זה הבונוס של המקצועות המדעיים באוניברסיטה.
יש סיכוי שמה שתבחר לא יעזור לך אבל כמו מטמתיקה לומדים ואז זורקים את זה לפי
אנונימי
לפי דעתי הכי יעזור זה פיזיקה ומה שהכי מעניין אותי אישית זה ביולגיה
אנונימי
דבר ראשון תפסלי מהאופציות את הדברים שלא מעניינים אותך
תתחילי לחשוב על היתרונות וחסרונות של כל מקצוע שאת יכולה להרחיב
כרגע זה מה שאני עושה, וזה ממש מצמצם את האפשרויות ועוזר להחליט
שואל השאלה:
אבל אני נייטראלית לגבי כולם. אין אחד ספציפי שמעניין אותי כאילו הם מרגישים באותה רמה בשבילי.. אני חושבת על מדעי מחשב אבל אני לא יודעת אם מדעי מחשב בתיכון זה סתם או שבאמת לומדים..
אנונימית
ככה כולם עושים, אף אחד לא יודע המה הוא רוצה לעסוק כשיהיה בן 23+. את לא חייבת לבסס את הבחירה שלך על זה.

אני אישית ידעתי שזה לא הגיוני ולכן בחרתי במגמות אומנות וגרפיקה, חברות שלי החליטו לבחור מגמות שאשכרה יעזור להן בעתיד ולכן הלכו על אדריכלות (אנחנו בית ספר לאומנות אז זה הכי פרקטי).
בסוף הן כולן עברו מאדריכלות לגרפיקה כי זה באמת לא עניין אותן.
לדעתי תבחרי מגמה שמעניינת אותך, לא מעבר.
שואל השאלה:
אין לי אחד ספציפי שמעניין אותי!! אם היה אחד שמעניין אותי הכי הכי לא הייתי שואלת את השאלה הזאת.
אני נייטראלית לגבי כולם אין לי אחד שנשמע יוצר מעניין..
אנונימית
אז שוב פיזיקה או מדעי המחשב הכי יעזור בעתיד אבל הם הכי קשים אז תקחי את זה בחשבון
אנונימי