19 תשובות
לא
לא רק את
חח כנלל
אנונימית
אני מרגישה שצופים בי מהחלון
גם אני
כן אני תמיד שמתי משהו על המצלמה כדי לכסות
וואי כןן
בגלל זה מכסים אותו/שלא יהיה לידך בזמן הזה
לא רק את
אני חושבת שמישהו מסתכל עליי מכל חפץ
שואל השאלה:
^^כן גם מהחלון אני פוחדת שיראו אותי
נכוןן בחלון זה מפחיד רצח אני לפעמים אפילו בודקת שאין מצלמה מוסתרת במנורה ובעוד חפצים
שואל השאלה:
גם אניי זה מוזר לא?
לא יודעת אבל זה מפחיד רצח
שואל השאלה:
כןן
לא כשאני מתלבש, אבל אני מרגיש צורך פשוט לפעמים לשים את האגודל על העדשה
גם אני ככה חח