19 תשובות
לא
לא רק את
חח כנלל
אנונימית
אני מרגישה שצופים בי מהחלון
גם אני
כנל
כן אני תמיד שמתי משהו על המצלמה כדי לכסות
וואי כןן
בגלל זה מכסים אותו/שלא יהיה לידך בזמן הזה
לא רק את
אני חושבת שמישהו מסתכל עליי מכל חפץ
שואל השאלה:
^^כן גם מהחלון אני פוחדת שיראו אותי
^^כן גם מהחלון אני פוחדת שיראו אותי
נכוןן בחלון זה מפחיד רצח אני לפעמים אפילו בודקת שאין מצלמה מוסתרת במנורה ובעוד חפצים
שואל השאלה:
גם אניי זה מוזר לא?
גם אניי זה מוזר לא?
לא יודעת אבל זה מפחיד רצח
שואל השאלה:
כןן
כןן
לא כשאני מתלבש, אבל אני מרגיש צורך פשוט לפעמים לשים את האגודל על העדשה
לא
גם אני ככה חח