7 תשובות
אני לא חושבת שיש הרבה מה לעשות עם זה...
אבל אולי זה סגנון הלבוש
איפור לא בטוח יעשה אותך בוגרת יותר
תאמיני לי שהכי טוב ומשתלם להראות פחות מהגיל שלך
אומרת לך את זה בתור אחת שנראת יותר מהגיל שלה
זה קורה אולי את נראת צעירה במראה אבל תקחי את זה בצורה טובה שמתחילים איתך
את יכולה להתאפר ואולי לשנות סגנון לבוש או אפילו לעשות דברים בשיער בקיצור שינוי ואולי גם את יותר הטעם של קטנים ממך או שאת פשוט נראית קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^נעע אני מתלבשת הכי בייסיק גופיה וגינס/טריינינג.. זה לא לבוש מבןגר או ילדותי. מה להתחיל ללבוש חליפות וכאלה חח?
אנונימית
תתאפרי, שימי בגדים יותר "רציניים".
תאמיני לי עוד 30 20 שנה את תגידי תודה שאת ככה כשתהיי בת 50 ותיראי בת 40 ולא בת 60.
שואל השאלה:
מה זה אומר בגדים יותר רציניים.. כמו מה למשל?
אנונימית