17 תשובות
אני כבר רגילה
יש הרבה אנשים שאין להם ביטחון
השיניים שלי מכוערות ואני לא יכולה לצחוק או לחייך בלי מסכה
חוסר ביטחון
כי כולם בסטיפס ילדים עם חרדה חברתית שמפחדים להסתכל במראה.
או שהם רגילים פשוט.
אין להם ביטחון ואפשר להבין אותם..
להיות שנתיים עם מסכה על הפנים הפך להרגל גם
אישית התרגלתי וגם כי זה מעלה לי את הביטחון
כבשים בלאט
תכלס אני בטוח שיקרה מה שקרה פעם קודמת יבטלו את המסכות ואז יבוא גל ענקי של חולים אבל אני יכול להבין גם למה רוצים כן להוריד את המסכה
יש פה אנשים שחסרי ביטחון לגבי חלקים מהגוף שלהם והמסיכה עוזרת להסתיר אותם
אני 24/7 עם מסיכה גם בבית
שואל השאלה:
מה?
058
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אתה לא מדבר עם אף אחד?
058
שואל השאלה:
למה? זה נשמע לא כיף
058
שואל השאלה:
כדאי לך לטפל בזה, חבל זה נשמע פשוט נוראי פשוט תדבר עם מי שאתה רוצה, מה יש להפסיד
058
שואל השאלה:
כל החיים היינו בלי מסכה וזה ממש פחדני לחשוב ככה
058
שואל השאלה:
למה חוסר ביטחון מה יש לכם?
058