7 תשובות
שואל השאלה:
אוליי לירוק לה בפרצוף ואז לתת לה חצי ושהיא על הריצפה לקחת לה את הטלפון ולהשים את המספרשלי?
אוליי לירוק לה בפרצוף ואז לתת לה חצי ושהיא על הריצפה לקחת לה את הטלפון ולהשים את המספרשלי?
אנונימי
אפשרות גם
אנונימית
אתה לא רציני
הדרך הכי טובה להתחיל עם מישהי זה לירוק לה בפרצוף, פלא שאתה לא גאון טקטי
לכתוב היי מה שלומך להתעניין בה
את באה לפה הרבה?
אנונימית
חחח לדעתי לבוא ולהתעניין בה, כל בת רוצה שקצת יראו שאכפת ממנה.
באותו הנושא: