2 תשובות
בלגן בחיים גורם לבלגן בראש. אני יודעת שהכל נראה נוראי עכשיו - אבל זה זמני, כמו כל דבר. הכל יסתדר, באיטיות ובהדרגה, אבל זה יקרה.
חופש זה הכרחי לפעמים. תסדרי לך יום חופש מהלימודים, כבר בשבוע הקרוב. ערב לפני זה דברי עם המורות כדי שלא יציקו לך, וביום החופשי הזה תצאי למקום שאת אוהבת, לבד, ותעשי משהו שאת אוהבת - עדיף שלא יהיה "בריחה מהמציאות" כמו נטפליקס או טלפון, כי המציאות מולך וצריך להתמודד איתה. את יכולה לטייל, או להאזין למוזיקה, או לצייר - מה שעושה לך טוב. את יכולה לכתוב על דף כל מה שמעיק עלייך. את יכולה לעשות מקלחת ארוכה ולטפל בעצמך. זמן איכות עם עצמך יעשה לך טוב, אני בטוחה
חשוב שגם בחיי השגרה, תמצאי קצת זמן לעצמך. אני באמת ממליצה לך לנהל איזשהו יומן אישי - את יודעת, לכתוב רגשות, חלומות, שאיפות. אני תמיד מרגישה טוב יותר אחרי שאני מוציאה את הרגשות שלי על דף- זה נראה חסר חשיבות, אבל זה כל כך משחרר. אני מבטיחה לך שלאט לאט את תראי שהכל בחיים שלך מסתדר. פשוט תנשמי עמוק כשאת זוכרת ותזכרי שהכל בסדר והכל בשליטה.
עכשיו אני ממליצה לך להיכנס להתקלח וללכת לישון. בלי לדאוג לגבי מחר, בלי כלום
תרגישי טוב❤
חופש זה הכרחי לפעמים. תסדרי לך יום חופש מהלימודים, כבר בשבוע הקרוב. ערב לפני זה דברי עם המורות כדי שלא יציקו לך, וביום החופשי הזה תצאי למקום שאת אוהבת, לבד, ותעשי משהו שאת אוהבת - עדיף שלא יהיה "בריחה מהמציאות" כמו נטפליקס או טלפון, כי המציאות מולך וצריך להתמודד איתה. את יכולה לטייל, או להאזין למוזיקה, או לצייר - מה שעושה לך טוב. את יכולה לכתוב על דף כל מה שמעיק עלייך. את יכולה לעשות מקלחת ארוכה ולטפל בעצמך. זמן איכות עם עצמך יעשה לך טוב, אני בטוחה
חשוב שגם בחיי השגרה, תמצאי קצת זמן לעצמך. אני באמת ממליצה לך לנהל איזשהו יומן אישי - את יודעת, לכתוב רגשות, חלומות, שאיפות. אני תמיד מרגישה טוב יותר אחרי שאני מוציאה את הרגשות שלי על דף- זה נראה חסר חשיבות, אבל זה כל כך משחרר. אני מבטיחה לך שלאט לאט את תראי שהכל בחיים שלך מסתדר. פשוט תנשמי עמוק כשאת זוכרת ותזכרי שהכל בסדר והכל בשליטה.
עכשיו אני ממליצה לך להיכנס להתקלח וללכת לישון. בלי לדאוג לגבי מחר, בלי כלום
תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
תודה לך ❤ עזרת לי להרגיש טוב יותר ❤
תודה לך ❤ עזרת לי להרגיש טוב יותר ❤
אנונימית
באותו הנושא: