5 תשובות
נסיכה זה ממש מתוק:)
גם קטנה שלי וכאלה זה סבבה אבל לא חיים שלי או לב שלי זה מביךך
אולי לב קטן או משהו..
למרות שהייתי ממש שמחה אם היו קוראים לי "נסיכה":(
אתה גם יכול להמציא שם חיבה שיהיה רק לה נגיד "לוליפופ" (סוכריה על מקל, הדבר הראשון שעלה לי לראש)
שואל השאלה:
אני מחפש שמות חיבה למישהי שהכרתי לפני כמה ימים אבל הקשר ממש טוב ונראלי קטנה שלי זה מוגזם עוד
מה אפשר להגיד עוד?
אנונימי