6 תשובות
אוי שטויות אתם לא תיפרדו מכזאת שטות
תכתבי לו שאת מצטערת ותניחי לו עד שיירגע
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי לנסוע אליו בלי שהוא יודע ולהפתיע אותו אבל אני מפחדת שלא יתייחס אליי או לא יודעת
אנונימית
זה מאוד טיפשי לפרק את הקשר בגלל דבר כזה קטנוני...
אז לא קמת, זה לא סוף העולם וזה גם לא נעשה במכוון...קורה.
דברי איתו על זה ותסבירי לו ואני בטוחה שהוא יבין
שואל השאלה:
כתבתי לו כבר אתמול שאני מצטערת הכי בעולם וזאת לא הייתה הכוונה וכל זה והוא סינן
אנונימית
תכתבי עוד הודעה ותניחי לו
נשמע שאת ממש לוחצת עליו דיי תני לו לנשום
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא לוחצת רשמתי כולה פעם אחת
אנונימית