6 תשובות
תודהה אין עלייך אכלתי מה זה תסביך איפה זה
כל הקריון שלטים שלהם לא מבינה אתכן
אנונימית
שואל השאלה:
לכל מי שרוצה לדעת זה נמצא במנהרה התת קרקעית הזאת שאפשר להיכנס אליה באיזור שבין המקדונלס לגלידה
לכל מי שרוצה לדעת זה נמצא במנהרה התת קרקעית הזאת שאפשר להיכנס אליה באיזור שבין המקדונלס לגלידה
אנונימית
שואל השאלה:
יותר קשה למצוא את החנות הזאת מלמצוא את האפיקומן
יותר קשה למצוא את החנות הזאת מלמצוא את האפיקומן
אנונימית
גם אני והתקשרתי לשם וענתה לי מישהי ממש חצופה לא הבנתי מה הם עושים צחוק אנחנו רודפים אחרי חבילות
כי זה חדש לפני זה לא היה את זה חיים .. זה היה מקום בבאלגן ועכשיו רק סדרו אותו כמו שצריך
אנונימית
באותו הנושא: