התחברות
הרשמה
רשמתי למישהו בצחוק שאני מצטערת על משהו בצחוק והוא רשם" אל תצטערי זה מבורך" מה יכולה לרשום לו עכשיו בציניות?
24 באפריל 2022, 21:06
הודעות
ידידות
משפט
הומור
דואר אלקטרוני
4 תשובות
אין לי שמץ
l
linqus
שאפו מה אני אגיד
R
Roy_Gefelshki
שואל השאלה:
מה לרשום לו עכשיו??
א
אנונימית090909
צודק , לא מצטערת
W
Wildflower3
באותו הנושא:
רשמתי למישהו שאני בקטע שלו.
רשמתי למישהו בצחוק שהתחלתי איתו והוא רשם לי "אמאלה בכל צחוק יש טיפת אמת? "
רשמתי אתמול בלילה בצחוק היה שאלה "יש נאמנים מחוברים??" ואז רשמתי בצחוק "לא יאלה בלאגן" ומחקו לי עם איום לחסימה...
אם רשמתי למישהו בצחוק התנשא לי זה אומר שבאמת אנחנו נשואים?
רשמתי לידיד שלי בצחוק שאני ארביץ לו והוא רשם לי "סורי לא בקטע של ליטופים"
אמרתי בצחוק למישהו שאני באה עם סבא שלי למסיבה
רשמתי למישהו בצחוק תאשפז את עצמך הוא רשם לי אין לי כסף לזה איך לקטול אותו זה בצחוק לרשום לו לפחות אתה מודע לעניין
רשמתי למישהו שאנחנו מדברים "המשיכה אלייך" בצחוק רשמתי ,והוא רשם "מה איתה?" מה לרשום לו בצחוק ?
רשמתי למישהו בצחוק שאני מתחתנת ואז הוא רשם לי שהוא גם שבוע הבא
רשמתי למישהו שאני בקטע איתו " מותק תרגע תקשיב שניה" בצחוק מהשיר .. והוא רשם לי " לא לא מאמי נמאס לי"
אם כתבתי למישהו שיש לו שפתיים חמודות בצחוק הוא יחשוב שאני דלוקה עליו??