התחברות
הרשמה
נרדמתי בתשע כי הייתי נורא עייפה
וקמתי בשתיים עשרה וחצי ועכשיו אני לא מצליחה לישון.. מה אני עושה?
25 באפריל 2022, 02:38
שינה
בוקר
שעות שינה
2 תשובות
לאכול זה תמיד טוב
ד
דני~
לאכול
S
Shira Minaj
באותו הנושא:
הייתי סחוטה מעייפות כל היום ואז נרדמתי בשמונה בערב וקמתי בתשע, ועכשיו עבר לי העייפות לגמרי
נרדמתי אתמול כי הייתי עייף ולא כתבתי כלום לחברה שלי
קמתי בתשע בערב אתמול ולא נרדמתי עוד מעט יש לי לימודים אני אשרוד? אהיה עייפה?
אתמול הייתי ערה עד הלילה והלכתי לישון בתשע וקמתי עכשיו ואני לא עייפה למה לעזאזל?
אתמול נרדמתי מוקדם בסביבות תשע כי הייתי עייפה ויצא שלא אכלתי עם אמא שלי ארוחת ערב
יש לי בייביסיטר בתשע וחצי ואני עייפה רצח מה לעשות
אני צריכה לקום בתשע ולא עייפה ממש ללכת לישון או לראות סרטים?
נרדמתי בתשע וקמתי עכשיו, איך להירדם?
נרדמתי מרוב עייפות בשבע בערב, התעוררתי אחרי 40 דקות ועכשיו אני לא עייפה
אתמול לא ישנתי כל היום ככה שביום הראשון ללימודים הייתי ממש עייפה והיום נרדמתי בתשע בערך ואז קמתי בארבע ואני לא יודעת
היי, אני עייפה, נרדמתי בערך כשעה, ואני יותר עייפה בקייצור איך לעורר את עצמי?