7 תשובות
יותר קשה מהחטיבה כן
אבל זה בסדר סך הכל
אבל זה בסדר סך הכל
תלוי בגישה שמגיעים
זה יותר קשה מחטיבה אבל שורדים את זה :)
זה יותר קשה מחטיבה אבל שורדים את זה :)
זה קשה אבל עוברים את זה
אנונימי
לא זה רק הבגרויות שמצריכות הרבה מאמץ
הוא כן יכול להיות קצת קשה למי שיש לו קשיים בלמידה אבל בכללי, התיכון עצמו לא עד כדי כך נורא אם לומדים ומשקיעים הרבה בכל המבחנים והעבודות. כן יכול להיות מעיק ללמוד להרבה מבחנים בגלל כמויות החומר שהם דורשים ללמוד לקראתם או לעשות עבודות בגלל הזמן והמאמץ שהן דורשות להשקיע אבל בגדול, זה לגמרי עביר ועובדה שהרבה עברו את זה לפנייך ועוד יעברו את זה אחרייך. בהצלחה
קצת אבל זה עניין של הרגל לסבל היומיומי
נע, גם בגרויות זה לא איזה פסיכומטרי בכיתה ו'.
באותו הנושא: