5 תשובות
אני לא מכירה את הסוכנות באופן אישי אבל לפי מה שאומרים אליה היא סוכנות מדהימה, אמינה, וטובה.
לגבי התשלום אני לא לגמרי יודעת.
בהצלחה! (:
גם אותי הזמינו, והם ועוד איך גובים תשלום! 2100 שקלים, ואני לא יכולה ללכת מהם אפילו שאני רוצה משום שחתמתי חוזה לשלושה שנים, מצטערת אבל לא ממליצה, עדיף להשקיע את הכסף במשהו אחר..
חברה שלי הייתה שם, הם עושים לך בוק לוקחים לך את הכסף ולא חוזרים אליך כל כך את רק תופעי באתר שלהם ותוכלי להמשיך להתפלל שיקבלו אותך למשהו. קיבלו אותה להיות ניצבת פעם אחת וזהו.
אנונימית
תשובות בתגית "t4you" יאפשרו לך לקבל חוות דעת על הסוכנות, אבל כלל פשוט וראשוני לזהות סוכנות טובה לדוגמנות - היא אינה גובה כסף עבור הבוק. עוד כללים שיאפשרו לזהות סוכנויות טובות מסוכנויות אחרות יש בטיפ שבתגית "דוגמנות, איך לבחור, בוק".
מערכת סטיפס
לא מומלץ! גם אותי הם קיבלו אבל אחרי שחקרתי לעומק גיליתי שהם סתם לוקחים ממך כסף ולא חוזרים אלייך. קיבלו אותי גם לsimply u ולרוברטו בנתיים, ואני עדיין לא לא יודעת לאן אני הולכת, אבל משבטוח לא לt4u.
אנונימי
באותו הנושא: