3 תשובות
כעקרון אין כלכך מה לעשות
את תהיה חייבת ללכת לאספת הורים בסופו של דבר אני מניחה שאמא שלך כבר יודעת מהאספה
כעקרון תדברי עם אמא שלך לפני תגידי נגיד שקשה לך בלימודים ושתצפה לציונים פחות טובים
אין הרבה מה לעשות, צריך ללכת לשם בסופו של דבר תגידי לאמא שלך לפני שקשה לך בלימודים ושלא תצפה לציונים גבוהים
שואל השאלה:
היא תהרוג אותי
אנונימית