16 תשובות
תגידי על מה רבתם ואני בדוק ימצא לך פתרון טוב יותר/ מדויק.
אבל אם את לא רוצה פשוט תבקשי סליחה
עזבי את האגו ועזבי את הויכוח "מי צודקת".
היחסים שלכן שווים את האגו?
לא חשבתי שכן.
תני לה להרגיש צודקת, העיקר תשלימו.
שואל השאלה:
היא לא רוצה ובכלל כמעט לא עונה לי הרב היה נורא קשה בגלל ילדה מעצבנת בשם שנהב שהרסה לי את החברות שלי והיא מנסה לעשות אותם נגדי: ( ועכשיו כמה בנות שונאות אותי..
ליאנה2
שואל השאלה:
הריב* ולדעתי אתם צודקים אבל היא פשוט חושבת ששנהב הזאת צודקת...
ליאנה2
תדברי איתה ותגידי לה שתקשיב לך עש הסוף ותספרי לה מה קרה באמת..
ועם את באמת אוהבת את החברה הזאת תגידי לה שאת לא רוצה שתתרחקו רק בגלל משהו כזה
אם חברה שלך לא מוכנה לדבר איתך ועברה לצד של בנות אחרות, סימן שהיא לא ממש שווה את זה, אם היא מוכנה לוותר על חברה שלה ככה בגלל ריב אחד.
תני לה זמן. אני בטוחה שהיא תגעגע לחברות שהייתה בניכם. תראי לה שלא אכפת לך ומ שיהיה יהיה
שואל השאלה:
תודה רבה לתשובות שלכם:) לדעתכם גם טוב לתת מתנה?
אנונימי
אני לא חושב שכדאי.. זה נראה כאילו את קונה אותה, מנסה לשחד אותה כדי שתחזור.
שואל השאלה:
כן.. אבל אם היא אף פעם לא תיסלח לי?
ליאנה2
אז איזה מן חברה היא בדיוק?!
עוד פעם, לא שווה את זה..
שואל השאלה:
ביקשתי מימנה המון סליחות והיא עדיין אומרת לי אני מאשימה אותה מול כולם ואחרי זה צועקים עלי כולל שנהב..
שאלה: זאת חברה?
אנונימי
לאא פשוט לא! זה סתם יגרום לה לא לסלוח לך. את תיראי, יום אחד היא תתגעגע אלייך ותיזכר בכל מה שעשיתם ביחד. תגרמי לה לקנא בך, ובחברות האחרות שלך תראי לה שאת נהנת בלעדייה והיא תירצה לעשות איתך כיף בדיוק כמו האחרות.
שואל השאלה:
תודה רבה תודה! אני ממש מודה לכם:d
אני ממש מודה לכם d:
אנונימי
זו לא חברה.
היא ממש לא חברה תעזבי אותה היא לא שווה אותך תמצאי לך חברות אחרות תאמיני לי זה עדיף בהרבה (: