15 תשובות
שזה צפון קוריאה האתר הזה
בטח שזה יכול להרוס לך את החיים לחלק. הרווחה והמשטרה פה היא זבל. לצערי אנחנו לא בקנדה
נדיר
לי אישית אין בעיה לפוצץ לשוטר את הצורה (ואני לא משחק אותה גיבור אני באמת יכול) אבל זה לא העניין
הם באים רק על שאלות אובדניות שיש בהן סיכון באמת שיקרה משהו.
אם זה משהו שהוא לא ממש רציני אבל פריקה הם מתקשרים אלייך ומדברים איתך ואם את רוצה יש להם דרכים לטפל בבעיות הנפשיות/הטכניות
זה מוקד 105 אגב
אם זה משהו שהוא לא ממש רציני אבל פריקה הם מתקשרים אלייך ומדברים איתך ואם את רוצה יש להם דרכים לטפל בבעיות הנפשיות/הטכניות
זה מוקד 105 אגב
עדיף לא להצהיר פה
ב90 אחוז מהמקרים זה לא הכרחי בכלל אני לא חושבת שזה תמיד בסדר
זה יכול להרוס לאנשים את החיים כאן אבל כמובן גם יכול לעזור להם :)
זה יכול להרוס לאנשים את החיים כאן אבל כמובן גם יכול לעזור להם :)
ודבר בכבטד
אם יש סכנה לחיים שלו אז כן
אני ממש לא מושפע בניגוד לאחרים
ולא כל השוטרים לצערי הם מלאכים עם כנפיים
ולא כל השוטרים לצערי הם מלאכים עם כנפיים
ואתה יודע את זה
אדיר^^ מי אתה חושב שאתה?
מישהו שמגן על גופו בזמן אמת משווק מניוק
זה מי שאני
זה מי שאני
יש לך דיבור של מושפע, תדבר יפה על האנשים שמגנים עליך
"לי אישית אין בעיה לפוצץ לשוטר את הצורה" זו צורת דיבור של מושפע שחושב שהוא מגניב, ונכון שלא כל השוטרים מלאכים, כמו שלא כל ההייטקיסטים או הכבאים או אנשים בכללי מלאכים
באותו הנושא: