15 תשובות
שזה צפון קוריאה האתר הזה
בטח שזה יכול להרוס לך את החיים לחלק. הרווחה והמשטרה פה היא זבל. לצערי אנחנו לא בקנדה
נדיר
לי אישית אין בעיה לפוצץ לשוטר את הצורה (ואני לא משחק אותה גיבור אני באמת יכול) אבל זה לא העניין
הם באים רק על שאלות אובדניות שיש בהן סיכון באמת שיקרה משהו.
אם זה משהו שהוא לא ממש רציני אבל פריקה הם מתקשרים אלייך ומדברים איתך ואם את רוצה יש להם דרכים לטפל בבעיות הנפשיות/הטכניות

זה מוקד 105 אגב
ב90 אחוז מהמקרים זה לא הכרחי בכלל אני לא חושבת שזה תמיד בסדר
זה יכול להרוס לאנשים את החיים כאן אבל כמובן גם יכול לעזור להם :)
אם יש סכנה לחיים שלו אז כן
אני ממש לא מושפע בניגוד לאחרים

ולא כל השוטרים לצערי הם מלאכים עם כנפיים
אדיר^^ מי אתה חושב שאתה?
מישהו שמגן על גופו בזמן אמת משווק מניוק
זה מי שאני
יש לך דיבור של מושפע, תדבר יפה על האנשים שמגנים עליך
"לי אישית אין בעיה לפוצץ לשוטר את הצורה" זו צורת דיבור של מושפע שחושב שהוא מגניב, ונכון שלא כל השוטרים מלאכים, כמו שלא כל ההייטקיסטים או הכבאים או אנשים בכללי מלאכים