4 תשובות
עוד יותר באסה אם היית עוברת ועושה את אותה הטעות, רק שהפעם לא היה אף אחד שיבלום אותך
גם אני עכשיו נכשלתי אין יותר מתיש מזה
לא נורא תמיד יש עוד הזדמנות
שואל השאלה:
כן ..ניכשלתח
אנונימית