12 תשובות
אה הבנתי דקה פותרת
מהמשקל אפשר לחלץ את המסה, שהיא תהיה 3 חלקי תאוצת הכבידה, וכשיש את המסה אפשר לחלץ את המהירות מהאנרגיה הקינטית
שואל השאלה:
ek אנרגיית תנועה
אני אחשב דקה
יצא 44.271 מטר לשנייה
שואל השאלה:
תודה רבה!:)))
בשמחה
שואל השאלה:
יצא לי תשובה אחרת אתה יכול להסביר שוב?
המשקל של גוף הוא כוח הכבידה שפועל עליו, כלומר mg, המסה כפול תאוצת הכבידה. אם mg=3 אז m=3/g. ואז, אפשר להציב את המסה בנוסחה של האנרגיה הקינטית, 0.5mv^2
ואז למעשה מקבלים שמקדם כלשהו כפול v^2 שווה 300, אז מחלקים את 300 במקדם, ומקבלים שv^2 שווה מספר מסוים. עושים שורש לשני צדי המשוואה ומקבלים את המהירות
שואל השאלה:
הבנתי תודה
בכיף