12 תשובות
אה הבנתי דקה פותרת
מהמשקל אפשר לחלץ את המסה, שהיא תהיה 3 חלקי תאוצת הכבידה, וכשיש את המסה אפשר לחלץ את המהירות מהאנרגיה הקינטית
שואל השאלה:
ek אנרגיית תנועה
ek אנרגיית תנועה
אני אחשב דקה
יצא 44.271 מטר לשנייה
שואל השאלה:
תודה רבה!:)))
תודה רבה!:)))
בשמחה
שואל השאלה:
יצא לי תשובה אחרת אתה יכול להסביר שוב?
יצא לי תשובה אחרת אתה יכול להסביר שוב?
המשקל של גוף הוא כוח הכבידה שפועל עליו, כלומר mg, המסה כפול תאוצת הכבידה. אם mg=3 אז m=3/g. ואז, אפשר להציב את המסה בנוסחה של האנרגיה הקינטית, 0.5mv^2
ואז למעשה מקבלים שמקדם כלשהו כפול v^2 שווה 300, אז מחלקים את 300 במקדם, ומקבלים שv^2 שווה מספר מסוים. עושים שורש לשני צדי המשוואה ומקבלים את המהירות
שואל השאלה:
הבנתי תודה
הבנתי תודה
בכיף
באותו הנושא: