29 תשובות
לגיטימי להכין קבב וצ'יפס גם אם אכלת אתמול אחרי הצוהריים. בתיאבון!
כן
yes
כן ! בתאבון
לגמרי כן
בתיאבון!
כן
על דרך שים קבב אחד לי אני גווע
דרך אגב נעצתי רק בשביל לראות תגובות של טבעונים לול
לגיטימי לאכול את כל הזמן
אנונימי
לגמרי!בתאבון!
אני בעד אין בעיה בלאוכל בשר בבוקר
כן, בתיאבון !
תמיד לגיטימי
לגיטימי בכל שעה.
לגיטימי לגמרי זה עדיף מאשר לאבד הכרה ובתיאבון
בטח, לגיטימי בכל שעה שרק אפשר
לא כי זה לא צמחוני
נשמע מעולה
אל תיכנס לאנשים לצלחת^
כן בטח שלגיטימי
ברור שהיה לך בתאבון
מי אוכל בשעה כזו בשר לך תאכל חביתה עם סלט תעשה בצהרים את הקבב
כן בטח, בתאבון
כן
כן
לגיטימי להכין כל הזמן בתיאבון!
אפילו עוד יותר לגיטימי ביום השואה, לחגוג את הניצחון על הנאצים ימח שמם על כל הרוע הסבל והרעב שנגרם לעם שלנו עם ארוחה טובה וטעימה, ניצחון אולי לא מתוק אבל טעים, בתאבון!