7 תשובות
כן גם אני ככה נראלי פשוט תאכלי כשבאלך
שואל השאלה:
אין לי איזשהי הפרעת אכילה אני אוהבת לאכול למה אני מדחיקה רעב
אנונימית
כן גם לי זה ככה לפעמים
תארגני שעות מסודרות שבהן את אוכלת גם אם את לא רעבה
אז יכול להיות שזה משהו רפואי אבל לא יודעת. אם זה קורה למאכלים מסויימים מאשר לאחרים תנסי לאכול את האחרים. ותשתדלי בכל זאת לאכול כמה שאת יכולה
שואל השאלה:
ואני לא מרגישה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בשביל לאכול אני צריכה להרגיש רעבה
אנונימית
אם את לא אוכלת כלום יכול להיות שכן