11 תשובות
צריך להזכיר אותם וללמד עליהם , אבל זה בסדר שמתמקדים בעיקר בעם שלנו
לא הבנתי
נכים הם לא יהודים?
שאלה מטומטמת
נכים הם לא יהודים?
שאלה מטומטמת
שואל השאלה:
בשואה נרצחו גם גרמנים נכים, לא צריך להתעצבן
בשואה נרצחו גם גרמנים נכים, לא צריך להתעצבן
אנונימית
^לא קשור. הכוונה לכך שבלי קשר ליהודים או לא הנאצים חיסלו גם קבוצות מוחלשות כפי שהיא ציינה
אנונימית
להזכיר אותם אבל אין סיבה לבזבז שיעורים עליהם. גם ככה הלוז עמוס
אני חושב שהם צריכים לשנות כיוון מ"לימודי שואה" ללימודי היסטוריה שמתרכזים במלחמה.
השואה היא רק חלק קטן מהמלחמה, צריך להגיע למצב שאנשים יודעים על המלחמה, ויודעים מה זה אומר שאנשים מדברים על מלחמת העולם השנייה.
כחלק מלימודי מלחמת העולם, צריך להתרכז בשואה, גם בשואה היהודית (שמן הסתם תקבל נפח משמעותי) וגם בקורבנות האחרים.
השואה היא רק חלק קטן מהמלחמה, צריך להגיע למצב שאנשים יודעים על המלחמה, ויודעים מה זה אומר שאנשים מדברים על מלחמת העולם השנייה.
כחלק מלימודי מלחמת העולם, צריך להתרכז בשואה, גם בשואה היהודית (שמן הסתם תקבל נפח משמעותי) וגם בקורבנות האחרים.
^ ב ד י ו ק.
אני לא יודעת אם זה נובע מציונות או נרקיסיזם אבל זה מטורף שכל הפאקינג בגרות ב*היסטוריה* עוסקת בשואה. אשכרה כל י יא ויב, הכל שואה ללא יוצא מן הכלל. המלחמה תפסה כל כך הרבה כיוונים שעד היום רלוונטיים, ששינו את העולם מקצה לקצה ואנחנו מתעסקים רק בחלק של היהודים במלחמה.
אני לא יודעת אם זה נובע מציונות או נרקיסיזם אבל זה מטורף שכל הפאקינג בגרות ב*היסטוריה* עוסקת בשואה. אשכרה כל י יא ויב, הכל שואה ללא יוצא מן הכלל. המלחמה תפסה כל כך הרבה כיוונים שעד היום רלוונטיים, ששינו את העולם מקצה לקצה ואנחנו מתעסקים רק בחלק של היהודים במלחמה.
אנונימית
לדעתי זה לא בסדר שהרבה אנשים שוכחים מהקורבנות האחרים וחושבים שבכל המלחמה מתו 6 מיליון יהודים או אפילו לא מודעים למלחמה עצמה
אני חושבת שצריך ללמד את זה יותר בבתי הספר אבל כמובן להתמקד בשואת העם היהודי
אני חושבת שצריך ללמד את זה יותר בבתי הספר אבל כמובן להתמקד בשואת העם היהודי
כן אבל צבועים פה מידי
בכללי לא צריך ללמוד את כל זה בכל מקרה זה סתם טיפשי
בכללי לא צריך ללמוד את כל זה בכל מקרה זה סתם טיפשי
כן. נרצחו גם צוענים, הומואים, פולנים, נכים . כן חשבו לזכור ולהדגיש שלא רק נרצחו יהודים אלא עוד קבוצות ...כולנו בני אדם , כולנו שווים וצריך לזכור את כל אחד באופן שווה.
חברה אנחנו מתרכזים בהסטוריה של העם היהודי וזה וואחד הסטוריה - לא מדובר פה באיש אחד שנרצח, לא עשרות, לא אלפים, וגם לא מאות אלפים...מדובר ב6 מיליוןןןן ואני לא אומרת שאני לא כואבת או מרחמת על השאר שמתו רק בגלל מצבם הכלכלי או הבריאותי וכו אבל זה פשוט לא רלוונטי
זה כמו שנלמד על הסטוריית המלחמות בסין או וואטאבר
לא רלוונטי
ובואו הם רצו למחוק תעם שלנו זה היה העיקר
וזה מה שמשנה
זה כמו שנלמד על הסטוריית המלחמות בסין או וואטאבר
לא רלוונטי
ובואו הם רצו למחוק תעם שלנו זה היה העיקר
וזה מה שמשנה
אנונימית
באותו הנושא: