6 תשובות
כן גמני ככה
אם את באמת רוצה את זה את תעשי את זה.
אבל זה בסדר גם לא עכשיו, תיכנסי לזוגיות שתהיי מוכנה
אם את באמת רוצה את זה את תעשי את זה.
אבל זה בסדר גם לא עכשיו, תיכנסי לזוגיות שתהיי מוכנה
הכי נורמלי בעולם סיס, גם אני ככה
כן, אני גם ככה
כע סבבה
נורמלי
זה לגטימי והגיוני.
הכל בסדר.
הכל בסדר.
באותו הנושא: