6 תשובות
צרפת לא הייתה רעה ולא הכי טוב לגור שם, פינלנד לא הייתה רעה. זאת לעומת בריטניה שנלחמה בנאצים או דנמרק שנכבשה על ידם אבל התנגדה לה מבפנים.
אנונימי
שואל השאלה:
פינלנד נלחמה לצד הנאצים במלחמת החורף,
צרפת של וישי הייתה חלק ממדינות הציר
אנונימי
פינלנד נלחמה לצד הנאצים כי היא נלחמה נגד ברית המועצות ולא כי היא הייתה בעלת ברית שלה. זה כמו שישראל תלחם נגד עיראק וטורקיה תלחם נגד עיראק. יכול להיות שיהיה שיתוף פעולה ביטחוני אבל זה לא אומר שהמדינות חברות זה פשוט כי שתיהן נלחמות נגד אותו אויב.

צרפת של וישי הייתה ממשלת בובות, לא כל כך שאלו את הצרפתים מה הם רוצים.
אנונימי
וגרמניה הייתה כלכלה מאוד מפותחת עוד לפני מלחמת העולם הראשונה וגם יפן. בנוסף ארה"ב שיקמה את יפן ומערב גרמניה לגמרי
פילנד לא הייתה רעה וגם צרפת.
שכחת שיש איטליה, הונגריה, רומניה וסלובקיה שהם לא מאה
^^צרפת של וישי, לא צרפת.
צרפת הייתה חלק מבעלות הברית, ולה גול, ששלט על צרפת אחרי המלחמה וכיהן גם כנשיא מאוחר יותר, הוביל את המאבק המחתרתי כנגד הנאצים.
היו מחתרות צרפתיות רבות והצרפתים גם נלחמו בעצמם כנגד הנאצים בתחילת המלחמה ובסופה.