8 תשובות
זה מעולה.
כן תנסה יותר אבל
לא טוב. אבל אם יש מגמת שיפור תמשיכי להשקיע + יש מועד ב.
77 במתכונת ביא זה סבבה....
הציונים האחרים פחות...
הציונים האחרים פחות...
ציון טוב מאוד לדעתי, יפה
אנונימי
שואל השאלה:
במתכונת השנייה אני אקבל 50
עצוב
במתכונת השנייה אני אקבל 50
עצוב
אוי באסה אבל לא נורא, תסתכלי על הציונים הטובים שלך ותתגאי בהם לפחות
אנונימי
זה ציון טוב ל5 יחל
באותו הנושא: