5 תשובות
אם את רעבה עכשיו תאכלי עכשיו, אם לא אז תחכי ל15:00
אם את רעבה עכשיו, אם לא כזה לחכות ל3
אין עוד הרבה זמן תחכה אם יש לה אוכל טעים כמובן
אנונימית
תלוי אם את רעבה
מאמין שעדיף עכשיו
אין כמן האוכל של סבתא