12 תשובות
שמעי תלכי לסרט ביום אחר

תסמכי עליי את תרגישי רע אם תלכי לסרט ואז פשוט תבלי לבד זה ממש לא שווה את זה.

תבלי עם המשפחה את תודי לי בעתיד
שואל השאלה:
כן אבל זה הקרנת בכורה ראשונה שלי ולא נעים לי להבריז לחברה ולא יהיה לי עם מי ללכת אחר כך
אנונימית
תסבירי לה מה שהסברת לי.

חברה טובה תבין
את הסרט תוכלי לראות גם ביום אחר, את יום העצמאות תוכלי לחגוג שוב רק בשנה הבאה.
תלכי עם המשפחה, יהיה לך כיף, וכך לא תתחרטי על זה.
עדיף לדעתי עם המשפחה ולהזמין כרטיסים מעכשיו לכמה ימים אחרי..את יכולה ללכת אחר כך לעל האש עם החברה אם זה בסדר.
שואל השאלה:
אני מבינה את מה שאתם אומרים אבל זה סרט הקרנת בכורה וממש חשוב לי להיות בבכורה זה שונה משאר הקרנות
אנונימית
משפחה יותר חשובה סרט יהיה בכל זמן.
אז תעשי את מה שאת חושבת לנכון, מה שיגרום לך להרגיש יותר טוב.
זה פשוט לא שווה את זה

את תלכי לראות את הסרט עם חברה שלך זה יהיה כיף ואז תחזרי לבית ריק.

או
להנות עם המשפחה, לראות זיקוקים, לצחוק ולאכול טוב.

ואז לחזור הביתה עם כולם ולחשוב על היום הכיפי שהיה לך עם כמות האנשים שבילית איתם
שואל השאלה:
תודה לכם , אני אמשיך לחשוב על זה
אנונימית
תרגישי רע אם תלכי לסרט ואז פשוט תבלי לבד זה ממש לא שווה את זה.
שואל השאלה:
באותה מידה אני לא אהנה עם המשפחה שלי ביום הזה כי אני ארגיש שאני מפספסת
אנונימית