7 תשובות
פשוט בפעם הבאה תשדלי לפתוח חלון
כדי לגרום לזבוב לצאת לבד..
להבין שזה זבוב קטן ויש עוד מלא זבובים שחיים ונושמים
לקבור אותו
אבל אין מה לעשות אני גם הרגתי יתוש כי הוא ניסה לשתות לי את הדם
מה שנעשה נעשה. להיתקע על העבר לא יעזור. תחשבי על העתיד.
FML
לקבור אותו בחצר האחורית
שואל השאלה:
לא הצלחתי לפתוח את החלון
אנונימית
ללכת להורים שלו ולהתנצל