16 תשובות
אנונימי(שואל השאלה),אי אפשר לעשות כלום, כמה שמדברים כמה שמתלוננים לא מזיז להם כלום.. זהו, מה שיש זה לחכות עןד כמה שנים לבחירות חדשות
התקשורת השמאלנית חייבת לעוף!!! נהייתה מדינת הפקר דם יהודי נשפך ואנשים פשוט דורכים עליו והכי מצחיק בפיגוע את מי מביאים? ערבים שוטרים שהם יעני לטובתנו.
המדינה הזאת זה בדיחה הראש ממשלה זה הבדיחה הכי גדולה בעולם.
המדינה הזאת זה בדיחה הראש ממשלה זה הבדיחה הכי גדולה בעולם.
אנונימית
פשוט אל תצפו מה זה מעניין אתכם
שילכלכו כמה שבא להם
יש לנו את ערוץ 14 וזה ערוץ הכי טוב בארץ
אתם רק מעלים להם את האופציה ללכלך על הימין
שילכלכו כמה שבא להם
יש לנו את ערוץ 14 וזה ערוץ הכי טוב בארץ
אתם רק מעלים להם את האופציה ללכלך על הימין
אנונימי
יש גם של ימין ויש נטרלי
ערוץ 14 זה זבל
גם 12
13 סבבה
כאן 11 מדהימים אין להם שום צד
20 זה חרא
גם 12
13 סבבה
כאן 11 מדהימים אין להם שום צד
20 זה חרא
לא ללכלך על דתות אחרות בבקשה תודה
כולל לא על של רובנו
כולל לא על של רובנו
אדיר הספיידרמן השכונתי שלכם
אתה יודע שערוץ 14 וערוץ 20 זה אותו ערוץ?
כאן 11 אתמול כתבו גם נהרגו ולא נרצחו.... ולפעמים יש להם דעות שמאל לפעמים ימין לפעמים שמאל
אתה יודע שערוץ 14 וערוץ 20 זה אותו ערוץ?
כאן 11 אתמול כתבו גם נהרגו ולא נרצחו.... ולפעמים יש להם דעות שמאל לפעמים ימין לפעמים שמאל
שואל השאלה:
מה שכן ערוץ 12 יש כמה שם שהם ימין חזק ולפעמים כיף לצפות בו
מה שכן ערוץ 12 יש כמה שם שהם ימין חזק ולפעמים כיף לצפות בו
אנונימי
אתה צודק...
אבל בפנאלים שלהם הם מביאים מלא שמאל על בן אדם ימני אחד
אבל בפנאלים שלהם הם מביאים מלא שמאל על בן אדם ימני אחד
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע טוב כמו שאמילי אמרה נקווה לטוב עוד כמה שנים
לא יודע טוב כמו שאמילי אמרה נקווה לטוב עוד כמה שנים
אנונימי
אל תצפו וזהו.
אנונימי
לרוב הם נטרליים גם אני מכיר את הערוץ 11
אז למה אתם ממשיכים לצפות?
אני רואה מלא ימניים שרק חדשות 12 או 13 או 11
מה קרה לכם...
פשוט אל תצפו אתם מעלים להם רייטינג והם חושבים שהצופים אוהבים לראות טינופים על הימין ואחר כך אתם מקללים את התקשורת
אם לא תצפו זה נזק להם
אני רואה מלא ימניים שרק חדשות 12 או 13 או 11
מה קרה לכם...
פשוט אל תצפו אתם מעלים להם רייטינג והם חושבים שהצופים אוהבים לראות טינופים על הימין ואחר כך אתם מקללים את התקשורת
אם לא תצפו זה נזק להם
אנונימי
שואל השאלה:
זאת הבעיה אנשים מקווים שזה יגמר
אי אפשר לקוות לטוב צריך באמת לעשות משהו
זאת הבעיה אנשים מקווים שזה יגמר
אי אפשר לקוות לטוב צריך באמת לעשות משהו
אנונימי
אין מה לעשות, נקווה שהמצב ישתפר
באמת נמאס מהם לדעתי הם גם צריכים לעוף