6 תשובות
הכל טוב יפה שלי
שואל השאלה:
אני צריכה עצה מה אני עושה
אני צריכה עצה מה אני עושה
אנונימית
בכל בסדר לי זה גם היה ככה הוא חבר של אח שלי בגיל 15-14 אמרתי לו שאני מאוהבת בו מגיל 9-8 ומאז אנחנו קאפל [זוג]
אם את לא רוצה אותו באמת, אז את תדעי זאת. אם יש לך קראש עליו, לא משנה כמה תנסי, את עדיין תאהבי אותו. תנסי אולי גם להתקרב אליו, אולי הוא גם מחבב אותך?
שואל השאלה:
אבל אם לא אני רואה אותו תמיד והוא בן של חברים של ההורים שלי אז לפעמים אנחנו אוכלים ביחד ואני לא רוצה להפוך את זה למביך
אבל אם לא אני רואה אותו תמיד והוא בן של חברים של ההורים שלי אז לפעמים אנחנו אוכלים ביחד ואני לא רוצה להפוך את זה למביך
אנונימית
זה בא לבד וזה הולך לבד. אין יותר מידי מה לעשות, תהני מהרגע
באותו הנושא: